~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

vineri, 12 martie 2010

Prietenii sunt alături de FUEGO


Benone Sinulescu, Irina Loghin şi Mioara Velicu se alătură durerii lui Fuego
"Dragă Fuego, sunt alături de tine la marea durere. Şi eu am fost în asemenea situaţii grele. Ştiu să eşti un om sensibil, eşti un artist extrem de sensibil şi sunt alături de tine. Să-ţi dea Dumnezeu tărie să le duci pe toate, pentru că asta este viaţa. 
Viaţa merge înainte."
Benone Sinulescu

"Îi spun lui Fuego să aibă curaj în viaţă, pentru că asta este viaţa. Toţi copiii ne lovim de aşa ceva. Ne-am lovit şi noi la rândul nostru. Rămâne acel gol în suflet toată viaţa, dar viaţa merge înainte şi trebuie să fie optimist, să gândească pozitiv.
Tatăl lui Fuego era un om foarte glumeţ şi optimist. Mi-amintesc de o deplasare către mare, când ne-a ţinut numai în glume, nici nu am ştiut când a trecut timpul.  Era foarte, foarte optimist...
Îmi pare rău că nu sunt alături de el şi eu acum, dar are destul de mulţi prieteni sinceri, care vor fi în preajma lui şi sper să treacă cu bine (aşa-zis bine), deşi acel gol va rămâne toată viaţa în suflet."
Irina Loghin
 
"Aş fi vrut să fiu alături de el, dar am nişte probleme familiale. Sunt alături de el şi mi-aş fi dorit din suflet să fiu acolo cu el, la căpătâiul tatălui său. Este un prieten foarte drag mie şi în asemenea momente, nici nu sunt cuvinte de spus. Nu ştii cum să-l alini, ce cuvinte să-i poţi spune..."
Mioara Velicu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu